خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/12/13 - 10:38
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : استان ها
پاکمهر در آئین تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی:

دولت سیزدهم بیش از ۶ میلیون جمعیت فاقد بیمه را به صورت رایگان بیمه کرد

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی در آئین تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: دولت سیزدهم بیش از ۶ میلیون جمعیت فاقد بیمه را به صورت رایگان بیمه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ سید محمد پاکمهر نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و راز و جرگلان و عضو مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی در آئین تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: دولت سیزدهم در یک جنگ ترکیبی در حوزه‌های متعدد قرار دارد.



وی افزود: دولت در آغاز کار خود با چالش بزرگ کرونا مواجه بود و از سوی دیگر فروش تنها ۲۵۰ هزار بشکه نفت مشکل را دوچندان کرده بود.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: با تحریم‌ها برای خریداری داروهای عادی نیز دچار مشکل بودیم چه برسد به واکسن کرونا که اما دیدیم با انگیزه و نشاط خدمتی، به مرزی رسیدیم که تلفات بیماری کرونا صفر شده است.



پاکمهر با اشاره به آمار فوت کرونا در سایر نقاط جهان، گفت: زمانی عده‌ای ساخت واکسن ایرانی را مسخره می‌کردند اما امروز ما صادرکننده واکسن کرونا هستیم.



نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد : این اتفاق در اوج تحریم اتفاق افتاد لذا این رویداد حاصل تدبیر وزارت بهداشت و مجموعه دولت بود.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم افزود: دولت سیزدهم بیش از ۶ میلیون جمعیت فاقد بیمه را به صورت رایگان بیمه کرد.



عضو مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بیش از ۲ میلیون نفر نیز به مبلغ اندک بیمه شدند و این اتفاق بی نظیر است؛ حتی امروز زوج‌های نابارور نیز تحت بیمه هستند.



پاکمهر با اشاره به رایگان بودن پرداختی مددجویان در مراکز بهداشتی، گفت: بیش از ۱۰ هزار پزشک و دندان پزشک و ۲ هزار و ۲۰۰ فوق تخصص به مناطق محروم اعزام شده اند و این به معنی عدالت در حوزه بهداشت است که مردم نیز لمس می‌کنند.



نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دول گذشته جرأت ورود به موضوع طرح دارویار را نداشتند اما دولت سیزدهم وارد گود شد و موفق بود.



وی اجرای تعرفه گذاری خدمات پرستاری را از دیگر خدمات این دولت دانست و افزود: ممکن است به نقطه آرمانی نرسیده باشیم اما در مجلس پیگیر کادر نظام سلامت هستیم.



پاکمهر با تاکید بر اینکه کشور مسیر پیشرفت خود را طی می‌کند، گفت: امروز اروپایی‌ها در تحریم از آمریکا جلو افتادند اما رشد کشور متوقف نشده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 358220
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار